dijous, 24 de novembre del 2011

En guerra

Davant teu,
sóc una deesa en guerra.
Nua, reclamo les teves urpes
clavades entre les meves cames.
El líquid calent em brolla
anegant el teu esperit intrèpid,
mentre devoro el teu cos
en un ball rítmic.

Els nostres cossos es juguen
s'amaguen
i per fi
s'alineen per a trobar-se
en una lluita intensa
per a doblegar voluntats
alimentar instints que ens transportin a aquella selva densa.

Balla'm. Tan intens
que els músculs de les meves cames tremolin,
Balla'm obrint-te pas, usurpant-me....
Maleeix-me si vols...
però acorrala'm
per a besar-me extremament,
succiona'm,
aspira'm
pren-me sencera.

Silenci. No.
Gemego en un silenci
que només sents tu,
i el meu cos arquejat
es rendeix palpitant al teu abraç de guerrer insaciable.

Em buscaves?
Sóc una deessa d'aire
i tu, un vèrtex aquàtic
que, travessant el mar,
partint les onades amb el teu acer salvatge,
es clavarà al meu ventre...descobert a tu..
decorat només de núvols foscos.
El silenci ara, és un gemec de tempesta.


KPV Novembre/2011