dissabte, 20 d’agost del 2011

I de nit escriuré somnis

M'aixecaré per a pujar muntanyes
tant d'hora com la foscor em deixi
per a portar-te aquell tresor, un secret verd
que em demanis amb els ulls.

I baixaré ballant, removent els ossos
al so del ritme que marquis amb les mans
amb un somriure complet
per a trobar-te.

I després quan el cos ja flaquegi
m'aixecaré de nou per a construir
un bosc,
pintaré de verds els arbres més alts
i brodaré flors vermelles en els prats humits.

Tot, seguint el teu desig
alliberat en un dia de pluja.

Però quan arribi la nit
i la son et tanqui les parpelles
sobre els ulls capritxosos,
llavors ja no m'aixecaré més per a tu.

Llavors només escriuré somnis.

De nit escriuré somnis
per a omplir els meus desitjos
i viure en ells
una vida nova, pròpia, diferent.

Els escriuré a poc a poc,
assaborint cada petó,
cada repte,
cada llàgrima.

I quan vegi la nit que s'acaba
amagaré totes les lletres al meu cor.
Desordenades.
I així, les podré tornar a col·locar
en filera,
la propera nit,
i somniar de nou la meva vida,
tot aspirant l'aroma del meu cor.

KPV Agost/2011